tiistai 29. maaliskuuta 2016

Mogan 29.3
Det blev att gå och lägga sig tidigt då jag började känna mig lite flunsig, en burana och 12 timmars sömn gjorde underverk och idag är man pigg och kry igen.
Jag lovade ju lite bilder så morgonen gick åt åt fotografering. Då jag sökte bästa möjliga bildtagnings platser hamnade jag förstås ut på ändan av vågbrytaren därifrån det gick en ubåtssafari till havsbottnen, så det var bara att hänga på. Nu har man upplevt det också, ubåten gjorde en runda på 45 min. runt ett vrak, som mest var vi  nere på 20m:s djup, en intressant upplevelse. Om någon av mina kolleger från Tekniska institutet i Vasa läser bloggen kan jag berätta att jag redan träffat flere personer som känner Nisse Back från Jungsund, så det är en del Österbottningar i farten här på Gran Canaria. Mera bilder i nästa avsnitt, nu håller datorn på att bli för het i solen


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti