keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

Belfast 9.6 del 2
På eftermiddagen besöt jag mig för att ta en tur till simhallen och bastun, och allt gick bra ända tills jag skulle åka hem för då hade någon stulit cykeln. Den var låst men inte fäst i någon stolpe för vid den gatan fanns ingen, jag borde ha tagit in den i entreen. Jag hade tänkt besöka S:t Peterskatedralen ganska nära men nu blev det att promenera närmaste vägen till båten. Passade på att handla samtidigt när jag ändå måste gå hela vägen till båten. Jag var faktiskt lite fundersam för på vägen till simhallen passerade jag kvarter som liknade dem man sett i tv:n när oroligheterna var som värst. Polisbilarna här är också samma bepansrade lådor med små gluggar som man var van att se.Citycentret är som var stans men med den skillnaden att man har beaktat cyklister och fotgängare, mera än bilister.

Trappan till soldäcket från 1 klass


världens största skeppsvarv på sin tid

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti